Status
Holiday Tymee With My Sayangg :D !
FairyTale #: Bullshit you -,-

hello  Sweet Reader (s) welcome! Do respect me as the owner and leave your footstep. i'll follow you back. No right click here. Thanks and enjoy reading :)

Wednesday 16 May 2012

Bullshit you -,-

Haii korangg ^^v
adelahh sorangg fuckerss niee kan entah ape masalah dye aku pon tak thu lahh weh , 
kalau kau dah bagos tapeh nak kutuk aku nie diri kau pon belom tentu bagos ade hati nak kutuk aku 
setahu aku lah aku tak crik pasal dgn kau pon weh , so what is your problem now ?
Bullshit youu , kalau kau tak puas hati dgn aku cakap depan-2 jea lah jgn nak mengutuk aku dalam twitter sgt , Nak mention name aku pulak .. Err , yg betina tuh pon same jea dah say sorry kat aku 
kononnye tanak bergadohh tapi kau kutuk aku jugakk .. WTF !
lepas tuh nak cover-2 , jgn jadi plastik lah wehh , Pkir aku sukalah kau punye perangai yg macam lahanat nie hell yeah , Even kau dah mintak maaf kat aku pon belom tentu aku maafkan kau lagi weh . Btw , aku just nak ingt kan jea kalau kesabaran aku nie memang dah hilang aku teros lempang jeh muke kau jap lagi , pergi mampos lah owg nak backup kau kea hape kea . Miiddlee Finger for you .. Kalau rase dah tak suke aku jangan nak Follow aku sgt kat Twitter lah kan , if setakat kau nak follow aku nak stalker aku bek takyahh lah Fuckerrrr , Bnci siall aku dgn kau , dah lah satu kelas dgn kau . Nak mnghadap lagi muke kau yg tebok-2 tuh errr , Kononnye aku nie menensionkan kau and membuat kau marah , eh hello statement ape kau buad nie weh , padahall even kelas same pon aku tak penah bercakap dgn kau tau , Kau jea terhegeh-2 nak cakap dgn aku , aku buat don't know jea sebab malas nak layan kau yg agakk menyesakkan nie kan .. 
Okayylah babaii



ape tunggu lagi? like lahhhhhh

No comments:

Post a Comment